- 1,2 miljoen kijkers naar de verkiezing van Miss Kampen
- 10.000 magazines en 1 website www.heerlijkwoneninkampen.nl gepubliceerd
- Maandelijks meer dan 25.000 bezoeken aan onze websites
Het zijn zo maar een paar cijfers uit ons halfjaaroverzicht januari – juli 2019. En daar zijn we best trots op. Maar wat we minstens zo belangrijk vinden, zijn de zaken die meestal wat meer achter de schermen blijven:
- De bundeling van krachten met o.a. de binnenstad, die heeft geresulteerd in de oprichting van Kampen Partners
- De gezamenlijke voorbereidingen voor het jubileumjaar 2020: Kampen 75 jaar vrij
- De samenwerking met Tweede Kamerlid Hilde Palland, die onder meer een gloedvolle maidenspeech over de Hanze en een spraakmakende kledingstijl op Prinsjesdag opleverde
Alle samenwerkingspartners die aan deze successen hebben bijgedragen, willen we daarvoor hartelijk bedanken. We liggen op koers en houden vaart.
Wil je samen met ons nieuwe kansen voor Kampen oppakken? Mail dan r.tameling@kampenpartners.nl (citymarketeer) of l.hoksbergen@kampenpartners.nl (binnenstadsmanager)A_-_4.3_-_Resultaten_Kampen_Marketing_1e_helft_2019