Nieuws

Hulp gezocht actiefilm Code Kampen

Code Kampen

Hulp gezocht actiefilm Code Kampen

Heeft het iets te maken met onze profilering als hartelijke Hanzestad aan het water? Nou, neuh. Is het weer een leuke en opvallende manier om Kampen nog bekender te maken? Nou en of! Julius Hartman heeft al eerder met zijn filmwerk de schijnwerpers op Kampen gekregen, onder meer met Koop lokaal in Kampen Val in het water Make Kampen Greater En nu de release van de nieuwe James Bond wéér is uitgesteld maken we er in Kampen maar het beste van. Met onze eigen James. Nou ja, Jos. Just Jos. Want in december wordt de première verwacht van een mini speelfilm /pilotaflevering boordevol spektakel in Kampen. Je kunt alles erover lezen op www.facebook.com/codekampen/. Voor deze korte actiefilm “Code Kampen” is Julius nog op zoek naar Acteurs en actrices die een (bij)rol willen spelen Overdekte filmlocaties Enzovoorts Wil je meedoen? Reageer dan via de Facebook pagina of mail naar info@juliusmedia.nl.
Lees verder

Enthousiaste Kampenaren om Kampen te promoten onder nieuwe inwoners, bezoekers en andere mensen

Gastheren en gastvrouwen gezocht

Enthousiaste Kampenaren om Kampen te promoten onder nieuwe inwoners, bezoekers en andere mensen

Ben jij trots op Kampen en wil je je kennis en enthousiasme delen met nieuwe inwoners, bezoekers en andere mensen in Kampen? Dan zijn we op zoek naar jou! Omdat de werkzaamheden volgend jaar toenemen hebben we ruimte voor enkele nieuwe gastheren en gastvrouwen van Kampen. Jullie hulp is nodig om invulling te geven aan de ambitie van Kampen om een hartelijke Hanzestad te zijn. Je werk zal namelijk vooral bestaan uit het gastvrij ontvangen, informeren en helpen van bezoekers, nieuwe bewoners en bedrijven. Bijvoorbeeld tijdens evenementen zoals Sail Kampen, maar ook door nieuwe inwoners een rondleiding door de gemeente te geven. We zijn dus op zoek naar mensen die andere mensen willen helpen, mensen die de trots op hun stad willen delen en mensen die het leuk vinden om Kampen te promoten. Interesse? Meer weten? Bel Roeland Tameling via 06-17453490 of mail r.tameling@kampenpartners.nl!
Lees verder

Nieuwe campagne van start via social media kanalen Kampen Partners

Doe mee met de Alleen Samen campagne

Nieuwe campagne van start via social media kanalen Kampen Partners

Begin oktober zijn we een nieuwe campagne gestart via onze sociale media kanalen. Wat anders dan anders: het is geen campagne om bezoekers of andere doelgroepen naar Kampen te werven. de slogan is niet van Kampen, maar vinden we juist in onze regio extra belangrijk om uit te dragen. We willen op alle mogelijke manieren immers een HARTELIJKE Hanzestad zijn. Wil je meehelpen? Deel zelf de campagnebeelden Stuur je eigen foto naar r.tameling@kampenpartners.nl Wij regelen vervolgens de rest. Zo simpel kan het zijn. Heb je toch vragen? Bel dan 06-17453490 of mail Roeland Tameling. Alvast bedankt voor je hulp. Alleen samen krijgen we corona onder controle.
Lees verder

Social media challange moet ervoor zorgen dat ondernemers ook online zichtbaar zijn

Kampen Partners daagt vrijetijdsondernemers uit

Social media challange moet ervoor zorgen dat ondernemers ook online zichtbaar zijn

Social media challenge in Kampen Restaurants en cafés die wel een Facebook pagina hebben, maar geen interactie. Hotels die niet reageren op online reviews van gasten. En winkeliers die niet online laten zien wat ze te bieden hebben. In 2020 komt dat nog regelmatig voor. Ook in Kampen. Een Social media challenge moet daar verandering in gaan brengen. Noodzaak om te overleven Winkeliers, horecazaken en andere bedrijven in de recreatiesector hebben in de afgelopen maanden de kracht van de digitale revolutie in crisistijd gevoeld. Binnenstadsmanager Leo Hoksbergen: “Het zorgde voor klantenbinding, behoud van omzet en waardevolle informatie. Maar niet iedere ondernemer kon daarvan profiteren.” En volgens Kampen Partners is de inzet van sociale media en online zaken doen een vereiste om als onderneming te kunnen overleven. Daarom daagt de citymarketingorganisatie alle vrijetijdsondernemers, evenementenorganisatoren en culturele instellingen uit voor een social media challenge die dertig dagen duurt. Startbijeenkomst op 21 september Hoksbergen vertelt: “Op 21 september in de avond staat de kick-off van de Social Media Challenge gepland. Met een gratis social media training voor binnenstads- en andere ondernemers, slimme tips hoe je social media echt goed kunt gebruiken en dankzij Hester Timmerman maak je ‘Vrienden voor het leven’!” Het is ook de start van een 30-dagen challenge om praktisch aan de slag te gaan. Vanwege coronaregels is online aanmelden via https://21september.eventbrite.nl verplicht. 30 dagen De Social Media Challenge vindt plaats van 22 september tot en met 22 oktober. Citymarketeer Roeland Tameling legt uit wat de bedoeling is: “Iedereen gaat 30 dagen achter elkaar aan de slag met concrete huiswerkopdrachten voor Facebook, Tripadvisor of een ander kanaal dat voor hen relevant is. Alle deelnemers krijgen regelmatig via e-mail ondersteuning, tips en prikkelende vragen. Het mooie is: de oefening kost per dag slechts 10 minuten achter je computer en na 30 dagen heb je concreet, zichtbaar resultaat om trots op te zijn!” Deelname is gratis en geïnteresseerden kunnen zich nu al aanmelden via https://www.facebook.com/groups/socialmediachallengekampen/. Gratis vlogtrip Alle deelnemers mogen 27 oktober gratis meedoen aan een mini workshop vloggen met de mobiele telefoon. Vervolgens gaan ze op vlogbezoek in Zutphen. Om inspiratie op te doen, ervaringen te delen en samenwerking te zoeken. De Challenge is een initiatief van de Stuurgroep Binnenstadsmanagement Kampen en wordt mede mogelijk gemaakt door de Stadsbeweging Overijssel.
Lees verder

Over de mogelijkheden om Kampen nog hartelijker voor iedereen te maken!

Terugblik Kampen All Inclusive Café

Over de mogelijkheden om Kampen nog hartelijker voor iedereen te maken!

Wat fijn dat jullie zo massaal en enthousiast mee hebben gedacht over de mogelijkheden om Kampen nog hartelijker voor iedereen te maken!Terugkijken Wij kijken met een goed gevoel terug op de bijeenkomst van 7 september en hopelijk jullie ook. In het kader van de napret delen we graag het volgende met jullie: Een samenvatting van het event op https://kampenpartners.nl/nieuws/335-geslaagde-brainstormsessie-tijdens-kampen-all-inclusive-cafe.html Een fotoserie met sfeerbeelden Een overzicht van de verzamelde goede voornemens De presentatie met thema’s en mogelijke planning De livestream staat inmiddels ook op Youtube in aangepaste vorm. Via deze link: https://youtu.be/NIlnBYu8luE terug te zien.   Vooruitkijken We nemen contact op met de mensen die hun goede voornemens ook in daden willen omzetten en kijken samen met jullie naar de mogelijkheden om ze te realiseren. Heb je 1 oktober nog geen contact gehad? Dan is er iets mis gegaan, neem contact op met een van ons: Hanneke Nabers (cultuurmakelaar, Leo Hoksbergen (binnenstadsmanager, Roeland Tameling (citymarketeer, 06-17453490) Op donderdagavond 24 september om 20.00 uur organiseren we een online vervolgoverleg met de mensen die echt actief met dit thema verder willen. Zeg maar de coalitie van welwillenden. Wil je meedoen? Stuur Roeland Tameling een mailtje, dan ontvang je van mij een uitnodigingslink. Of geef aan dat je alleen op de hoogte gehouden wilt worden, dan regelen we dat. We gaan met elkaar verder kijken naar de mogelijkheden voor fondsenwerving, een goede manier van organiseren en we houden jullie via e-mail op de hoogte hierover. Kortom: wordt vervolgd!
Lees verder

'Ontmoetingsdag voor iedereen in Kampen' tot winnaar bekroond

Geslaagde brainstormsessie tijdens Kampen All Inclusive Café

'Ontmoetingsdag voor iedereen in Kampen' tot winnaar bekroond

Ontmoetingsdag in Kampen wint stadscheque van € 2.500,- Met de pitch voor een ‘Ontmoetingsdag voor iedereen in Kampen’ won het team van Paul Reichenbach maandagavond 7 september een bedrag van € 2.500,-. Daarnaast werd er ook een Stadscheque uitgereikt aan het idee voor een ‘Inclusivi-site’: een website met goed toegankelijke informatie over alle activiteiten en initiatieven die passen in het themajaar ‘Kampen All Inclusive’. De projecten worden in de komende maanden verder uitgewerkt met hulp van stichting Kampen Partners. Winnaar De wedstrijd was onderdeel van het Kampen All Inclusive Café, dat stijf uitverkocht was met 50 mensen in de zaal, een flinke wachtlijst en veel online gasten die onder meer via Kampen Online meekeken. Dat leverde 10 pitches op waarbij ideeën werden gepresenteerd over manieren om Kampen nog hartelijker voor iedereen te maken. De jury onder leiding van Bert Endedijk (voorzitter van de Stuurgroep Binnenstadsmanagement Kampen) gaf een hoofdprijs van € 2.500,- aan het plan om een coronaproof Ontmoetingsdag te organiseren waarbij totaal nieuwe contacten worden gelegd en organisaties uit Kampen zich kunnen presenteren. Ideeën via Whatsapp Naast allerlei voorstellen uit de zaal kwamen er ook suggesties van de online kijkers binnen en de opbrengst was heel divers. Van een idee om ‘nieuwe Kampenaren’ kennis te laten maken met het culturele aanbod van Kampen en een ‘clubkadercoach’ voor sportverenigingen tot een gezamenlijk initiatief van het Ikonenmuseum met Ecotours om vernieuwende tours voor specifieke doelgroepen op te zetten. Meedoen Wethouder Irma van der Sloot benadrukte tijdens de bijeenkomst, dat iedereen erbij hoort in een open samenleving, maar dat we ook een gezamenlijke verantwoordelijkheid hebben om dat dagelijks in de praktijk te brengen. Ze citeerde uit het Coalitieprogramma: “Wie zelf vrij wil zijn, draagt daarmee ook de verantwoordelijkheid om aan anderen diezelfde vrijheid geven. Vrijheid en ruimte voor iedereen betekent ook dat we een voor iedereen toegankelijke gemeente zijn, zonder blokkades voor mensen met fysieke of andere beperkingen en zonder drempels voor mensen die bijvoorbeeld moeite hebben met lezen en schrijven.”
Lees verder

Op maandag 7 september organiseert Kampen Partners een brainstormsessie voor het thema Kampen All Inclusive

Brainstorm met binnenstadsondernemers, cultuur en andere creatievelingen

Op maandag 7 september organiseert Kampen Partners een brainstormsessie voor het thema Kampen All Inclusive

7 september Kampen All Inclusive Café Een hartelijke Hanzestad voor iedereen. Dat is de ambitie van binnenstadsondernemers, de culturele instellingen en vele andere Kampenaren. Op maandagavond 7 september zijn alle mensen die zich hierbij betrokken voelen vanaf 19 uur van harte welkom in centrum voor kunst en kunsteducatie Quintus. Daar worden de goede voornemens toegelicht, maar moeten vooral concrete plannen worden gemaakt om Kampen ‘inclusief’ te maken. Gratis aanmelden kan via www.kampenallinclusive.nl. Ook online meedoen is mogelijk, via www.kampenhelpt.nl. Toegankelijk en gastvrij Cultuurmakelaar Hanneke Nabers: “Ik kan me voorstellen dat je soms het gevoel hebt dat je aan de zijlijn staat. Ook in de culturele sector van Kampen doen we ons best daar verandering in te brengen.” Binnenstadsmanager Leo Hoksbergen vult aan: “Of zit je in een rolstoel of kun je slecht tegen lawaai? Dat zou geen belemmering mogen zijn om Kampen te bezoeken”. Of zoals citymarketeer Roeland Tameling het verwoordt: “Kampen wil een hartelijke Hanzestad zijn. Voor iedereen. Beleidsmakers noemen dat inclusiviteit, ik vertaal dat graag met: iedereen doet mee!”   Acties oppakken De organisatoren van het ‘All Inclusive Café’ zien volop kansen om hier praktisch mee aan de slag te gaan. Een greep uit de ideeën: de toegankelijkheid van winkels en restaurants verbeteren, een ‘stille kermis’ en andere speciale activiteiten geschikt voor mensen met een handicap. Maar ook: gesproken commentaar bij evenementen en gebarentolken bij theatervoorstellingen, openbare toiletten zonder drempels en gastvrijheidstrainingen. Daarnaast willen de initiatiefnemers graag mensen met verschillende achtergronden bij elkaar brengen zodat er wederzijds begrip ontstaat.   Cultuurcafé en Stadscafé ineen Waar vroeger losse ‘Cultuurcafés’ voor de culturele sector en ‘Stadscafés’ voor de binnenstad werden georganiseerd, zijn nu de krachten eenmalig gebundeld. Op 7 september wordt bekend gemaakt welke subsidiemogelijkheden er zijn voor goede plannen om de inclusiviteit van Kampen te verbeteren. En er worden Stadscheques weggegeven aan de meest kansrijke initiatieven die deze avond worden bedacht én gepresenteerd. Het volledige programma staat op www.kampenallinclusive.nl. Via deze website kunnen ondernemers, cultuurmakers en andere creatievelingen zich ook gratis aanmelden voor het Kampen All Inclusive Café. Iedereen die via internet live mee wil kijken en meedoen is welkom via www.kampenhelpt.nl.
Lees verder

Inbreng van Kampenaren belangrijk voor culturele sector

Uitnodiging All Inclusive Café 7 september

Inbreng van Kampenaren belangrijk voor culturele sector

“In Kampen kan iedereen meedoen en genieten van kunst en cultuur. Publiek, programmering en podia zijn divers, toegankelijk en inclusief.” Dat zou de ambitie kunnen zijn voor een gezamenlijke aanpak, te starten in 2021. Want in hoeverre is de culturele sector voor, door en van iedere Kampenaar? Wij zien kansen om de diversiteit en inclusiviteit in de gemeente Kampen te vergroten. En daarvoor hebben we jullie inbreng keihard nodig. Natuurlijk is dit ook belangrijk voor jullie zelf. Want u diversiteit versterkt onze culturele rijkdom. En je mist een flink deel van je publiek als mensen met een beperking uw kunstuiting niet kunnen bewonderen. Daarom willen we 2021 verbinden aan het thema ‘Kampen All Inclusive’. Hoe we dat willen gaan doen, waar kansen liggen en wat daarvoor nodig is bespreken we graag samen met jullie tijdens het Kampen All Inclusive Café 7 september Van 19.30 tot 21.00 uur Quintus, centrum voor kunst en kunsteducatie Vloeddijk 38 Kampen Voor binnenstadsondernemers, culturele organisaties en vele andere Kampenaren Meer bereik krijgen door andere bezoekers te verwelkomen Stadscheques voor de beste plannen en leukste acties Meer info en aanmelden: www.kampenallinclusive.nl Lees meer over het programma op de volgende pagina. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Hanneke Nabers, Cultuurmakelaar Kampen, telefoonnummer 06-83576609 of via e-mail h.nabers@kampen.nl.  Agenda All Inclusive Café 7 september Dagvoorzitter: Ferenc van Damme – Studio Vers Bestuur Opening Welkom door Irma van der Sloot, Gemeente Kampen “Iedereen telt mee” in de visie van de wethouder Kampen All Inclusive? Wat is het en wat kunnen we ermee? Inleiding door Roeland Tameling, Kampen Partners Wat zijn we gestart, vanuit welke gedachte/ambitie, waarom? En wat is er gebeurd tussen het eerste idee en nu? toelichting brainstorm & subsidiescan Brainstorm: welke acties pakken we op in 2021? Brainwaves verzamelen pitchen goede voornemens Pauze juryberaad Uitreiking stadscheques en afronding Uiterlijk 21.30 uur: borrel Fotocredits: Pixabay
Lees verder

De Van Rossems hebben een bezoek gebracht aan Kampen voor hun televisie serie "Hier zijn de Van Rossems"

De Van Rossems waren hier

De Van Rossems hebben een bezoek gebracht aan Kampen voor hun televisie serie "Hier zijn de Van Rossems"

Op maandag 27 en dinsdag 28 juli werden op verschillende plekken in Kampen golfkarretjes gesignaleerd met daarin de bekende blauwe Kampen Partners jasjes en de nog beter bekende familie Van Rossem. Maarten van Rossem, zijn broer Vincent en zijn zus Sis waren te gast in onze Hanzestad om opnames te maken van de populaire TV-serie “Hier zijn de Van Rossems”. Na de geslaagde opnames zal de uitzending over Kampen naar verwachting in februari 2021 worden uitgezonden. Gemiddeld kijkt meer dan een miljoen Nederlanders naar het TV-programma. Ze kunnen dan rekenen op beelden van onder meer: Het Stedelijk Museum Kampen Het Gotisch Huis De Kamper Kogge De Eenhoorn / De Olifant Myosotis - voormalig ziekenhuis dr. Kolff (nu woonzorgcentrum van IJsselheem) De Bovenkerk De Stadskazerne De ontvangst verliep vrijwel helemaal vlekkeloos, dankzij de goede samenwerking met de beheerders van genoemde gebouwen en vaartuigen. Maar zeker ook dankzij de medewerking van onder meer Gemeente Kampen, IJsseldelta Marketing en Tourist Info Kampen. Een foto impressie is te vinden via deze link
Lees verder

De binnenstad, het waterplezier en de recreatie in de buitengebieden zijn kansen voor de vrijetijdseconomie in Kampen

Kampen ziet de komende jaren kansen voor de vrijetijdseconomie

De binnenstad, het waterplezier en de recreatie in de buitengebieden zijn kansen voor de vrijetijdseconomie in Kampen

Grand Hotel Kampen? ''De toekomst van Europa is het Europa dat nu al een realiteit is. Europa is het recreatiegebied voor de rest van de wereld,'' zegt een van de personages in 'Grand Hotel Europa', de roman van Ilja Leonard Pfeijffer. Het Avondland is in dit scenario vergrijsd en improductief. Geschiedenis is het voornaamste dat Europa nog te bieden heeft. En geschiedenis trekt toerisme. Vooral uit economisch meer dynamische regio’s zoals China. Dit voor veel mensen verontrustende en sowieso weemoedige gegeven wordt in 'Grand Hotel Europa' toegelicht en past in verwachtingen van verschillende trendwatchers. Volgens hen is het niet de vraag of dit gebeurt, maar hoe snel dat gaat. Die lijn zou je (nog los van de huidige crisis) ook door kunnen trekken naar de toeristische verwachtingen voor het kleine, maar fijne Kampen. Of valt het allemaal wel mee? In hoeverre de geschetste macrotrends van vergrijzing en verminderde productiviteit werkelijkheid worden op het microniveau in Kampen is nog onderwerp van debat, want Kampen heeft een relatief jonge bevolking en is onderdeel van een relatief bloeiende economische regio. In ieder geval zien veel mensen structureel kansen voor de vrijetijdseconomie, ook in de komende jaren. De binnenstad van Kampen speelt daarin een hoofdrol naast waterplezier en recreatie in de buitengebieden. Binnenstad: van place to buy naar place to be Volgens Simons en Van Dijck hadden winkelgebieden (zoals markten en dorpskernen) vroeger een belangrijke sociale functie die zorgde voor winkelen als een positieve ervaring. In de loop van de tijd is echter steeds meer de nadruk gelegd op winkelaanbod, functionaliteit en het behalen van financieel-economische doelstellingen. Hierdoor hebben de sociale aspecten minder aandacht gekregen. Winkelgebieden zijn verzamelplaatsen van verkooppunten geworden in plaats van gebieden met een sociale meerwaarde. Ze voldoen dus steeds minder aan de criteria die ons brein hanteert om te zorgen voor een positieve ervaring. Vooral sociale interactie is bepalend voor hoe mensen een winkelgebied ervaren; voor functionele aankopen kunnen ze immers online terecht. Dat vraagt om een herbezinning op de functie van de binnenstad. Ook in Kampen moet het roer volgens mij om. Regio Zwolle: 4e economische toplocatie van Nederland De Regio Zwolle is een onbetwiste economische TOP-regio. We vervullen een voortrekkersfunctie in de toegepaste kenniseconomie van Nederland met een hoge arbeidsmoraal en hoge arbeidsparticipatie. Familiebedrijven spelen hierbij een belangrijke rol. En binnen die regio groeit de economie van Kampen bovengemiddeld. Het aantal bedrijven groeit, net als de aantallen banen en inwoners. De strategie van Kampen Partners om prioriteit te geven aan het behouden van bestaande bedrijven is in 2018 gekozen en onderbouwd. We houden vast aan deze keuze, in de hoop dat jullie niet alleen blijven, maar ook een ambassadeursfunctie vervullen richting nieuwe bedrijven. En we gaan als marketingorganisatie de komende jaren actiever meewerken aan het samenwerkingsverband Regio Zwolle. Wat mij betreft zijn dit drie belangrijke speerpunten voor de citymarketing strategie van Kampen in de komende jaren: Inzetten op duurzaam cultuurtoerisme Versterken en veranderen van de binnenstad Samenwerken binnen de Regio Zwolle Waar moeten we ons volgens jou de komende tijd op focussen? Laat het me weten via r.tameling@kampenpartners.nl of 06-17453490. Ik ben benieuwd. Samen werken we aan een sterke, vitale en ondernemende gemeente Kampen.
Lees verder

Komende maanden geen fysieke koffiemomentjes

Micro Koffiemomentje

Komende maanden geen fysieke koffiemomentjes

Het is nu niet het moment op met tientallen mensen dicht op elkaar bijeen te komen voor een gezellig Kampen Partners Koffiemomentje. Daarom hebben we in goed overleg met De Eenhoorn besloten voorlopig geen Koffiemomentjes bij hen te organiseren. In plaats daarvan zullen we de komende maanden wel een aantal andere coronaproof sessies houden, waaronder 24 augustus avond: Online workshop “Wat maakt uw merk bijzonder?” 7 september avond: Stadscafé over themajaar 2021: Kampen All Inclusive 21 september avond: Kick-off van Social Media Challenge 22 september tot en met 22 oktober: Social Media Challenge   Daarnaast geven we jullie graag de nodige troost als alternatief voor de Koffiemomentjes. Letterlijk, met een digitale voucher voor een bakkie troost bij de Eenhoorn. Zodat je je eigen micro Koffiemomentje kunt inplannen op een tijdstip dat jou het beste schikt. Meld je aan via https://microkoffiemomentje.eventbrite.nl Print de bevestiging / digitale voucher Lever de waardebon voor een gratis kopje koffie in bij De Eenhoorn Proost! Natuurlijk zijn er wel wat kleine lettertjes van toepassing: De waardebon is niet overdraagbaar, en kan uitsluitend door eerdere bezoekers aan het Kampen Partners Koffiemomentje worden ingewisseld. De waardebon is eenmalig geldig tot 31 oktober 2020.
Lees verder

Bijzondere Tourist Info voor zomergasten

Nationale primeur: Kampen opent eerste #hiermoetjezijn Pop up store 1 juli opent Kampen Partners in samenwerking met Tourist Info Kampen en Kamper Events een bijzonder tijdelijk Tourist Info punt, inclusief Bucket Bar, dagelijkse excursies en gratis informatie voor toeristen over een coronaproof bezoek aan Kampen.    Tourist Info Kampen streeft deze zomer niet naar méér bezoekers, maar wil vooral stimuleren dat ze meer geld besteden in de gemeente en dat mensen uit Kampen en andere met veel plezier gezond en veilig hun vrije tijd kunnen besteden. Daarom wordt naast de stadsbrug van Kampen aan de IJsselkade deze zomer een tijdelijke extra Tourist Info locatie geopend om bezoekers gastvrij te ontvangen en arrangementen te boeken. Daarnaast kan iedereen ook terecht bij de Tourist Info in de Stadskazerne, bij Read Shop Bos en online op www.visitkampen.nl. Bucket Bar Jimmy Croymans is eigenaar van ’t Ponton en heeft samen met Kamper Events een horeca concept bedacht om mensen naar de #hiermoetjezijn Pop-up Store te lokken. Dat is de Bucket Bar. Bestellingen worden geleverd in emmers. Dus je bestelt niet één flesje frisdrank, maar een emmer vol. Inclusief ijsklontjes natuurlijk. Op die manier kunnen gasten coronaproof worden onthaald en kunnen ze op hun gemak plannen maken voor een dagje Kampen. Vervolgens kunnen ze ter plekke meteen excursies boeken. Bovendien staan fietsen en gidsen ter plekke voor hen klaar.   #hiermoetjezijn Kampen doet mee aan het nationaal Offensief Duurzaam Herstel Bestemming NL en gebruikt daarom in haar uitingen #hiermoetjezijn. In de woorden van het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC):  “We willen Nederlanders inspireren om de prachtige onbekende plekken in ons land te ontdekken en om in de toekomst net wat vaker voor ‘hier’ te kiezen. Je hoeft niet naar ‘daar’, want je vindt het allemaal ‘hier’. Hier moet je zijn! Zo worden vaker de minder drukke plekken bezocht en spreiden we de natuurlijke vraag om er op uit te trekken. En kunnen we op een verantwoorde manier allemaal genieten van ons land.” Bekijk hier een aantal mooie foto's van #hiermoetjezijn Pop-up Store in opbouw    
Lees verder

Privacy statement Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners.

Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden.
Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site.
Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media