Nieuws

tijdens Ontmoetingsfestival

Stadscafé over gastvrijheid

tijdens Ontmoetingsfestival

11 oktober bekendmaking hartelijkste binnenstadsondernemer Maandagavond 11 oktober wordt tijdens het Stadscafé bekendgemaakt welke winkelier of horecaondernemer in de binnenstad van Kampen door het publiek is beoordeeld als de meest hartelijke onderneming van de stad. Daarnaast worden drie plannen gepresenteerd waarmee Kampen de hartelijkste Hanzestad van de wereld moet worden. Dit Stadscafé is onderdeel van het Ontmoetingsfestival Kampen, dat in het kader van Kampen All Inclusive wordt georganiseerd. Mystery visits In de maanden juli, augustus en september hebben ruim 50 vrijwilligers uit Kampen en omgeving als ‘mystery visitors’ een bezoekje gebracht aan alle ondernemers die zijn aangesloten bij de BOK (Binnenstads Ondernemers Kampen). Ze hebben meer dan 100 beoordelingen ingeleverd over de toegankelijkheid en gastvrijheid van de bezochte bedrijven. Op basis van hun rapportages wordt de ‘hartelijkste ondernemer van Kampen’ geselecteerd en op 11 oktober in de Stadskazerne bekend gemaakt. Pitches Tijdens het Stadscafé worden verschillende voorstellen gepresenteerd om de binnenstad nog hartelijker te maken voor iedereen. Een deskundige jury kiest het beste idee dat wordt beloond met een geldbedrag van maximaal € 2.500,-. De jury wordt geleid door Hendrik Jan Houtsma, voorzitter van het Kampen All Inclusive Comité van Aanbeveling.   Aanmelden Binnenstadsondernemers en andere betrokkenen bij de ambitie om Kampen de hartelijkste Hanzestad ter wereld te maken zijn van harte welkom op 11 oktober vanaf 19.30 uur. Deelname aan de bijeenkomst is gratis, maar aanmelden via www.kampenallinclusive.nl/stadscafe is mede vanwege de coronaregels verplicht. Het Stadscafé is een initiatief van de Stuurgroep Binnenstadsmanagement van de stichting Kampen Partners. De Gemeente Kampen en de Stadsbeweging van de Provincie Overijssel dragen hier ook aan bij.
Lees verder

Met aansluitend Veilig Ondernemen Challenge Kampen

Uitnodiging Veilig Ondernemen Avond - 20 september

Met aansluitend Veilig Ondernemen Challenge Kampen

Op 20 september vindt de Veilig Ondernemen Avond plaats in zalencentrum De Leuke Hanzestad te Kampen. Met onder meer: Insider tips van de brandweer De strijd tegen cybercrime Start van de Veilig Ondernemen Challenge Dat levert je onder meer het volgende op: Een bedrijfsomgeving waar je klanten en je personeel veilig zijn Oplossingen tegen aanvallen met gijzelsoftware en andere gevaren Een gezellige netwerkavond met oude en nieuwe bekenden Deelname is gratis, maar vooraf aanmelden verplicht. Geef op www.bedrijveninkampen.nl je mailadres en telefoonnummer door, dan regelen wij de rest. En noteer in je agenda: Veilig Ondernemen Avond | Maandag 20 september van 17 tot 19.45 uur (inclusief buffet) | Locatie De Leuke Hanzestad, IJsseldijk 12  Kampen Vergeet niet jezelf via onderstaande knop aan te melden. Alvast bedankt. We hopen je 20 september te verwelkomen.  Deze bijeenkomst is een samenwerking van Politie, Brandweer (Veiligheidsregio IJsselland), Gemeente Kampen, IC-Kampen, Beheer Organisatie Spoorlanden-Zendijk (BOSZ), Parkmanagement RW50, Binnenstads Ondernemers Kampen (BOK), stichting Horeca Kampen, ondernemers Koekoekspolder, Melmerpark, Vereniging Parkmanagement Zuiderzeehaven en Kampen Partners.
Lees verder

Om Kampen op een leuke manier te leren kennen!

Fris welkomtasje voor nieuwe inwoners

Om Kampen op een leuke manier te leren kennen!

Om Kampen op een leuke manier te leren kennen, krijgen alle nieuwe inwoners vanaf nu allemaal een koel tasje met inhoud. Daarnaast worden de verse Kampenaren ook uitgenodigd om naar de site www.wenseninkampen.nl te gaan. Daar mogen ze namelijk een wens doen. De stichting Kampen Partners doet vervolgens haar best deze wensen in vervulling te laten gaan. Onder het motto: “welkom in Kampen, hier komen je wensen uit!”  Koele tas voor warm welkom De tas wordt persoonlijk bezorgd bij nieuwe inwoners aan huis, maar ook mensen die het afgelopen halfjaar in Kampen zijn gaan wonen mogen een welkomtas met inhoud ontvangen. Aanvragen kan eenvoudig via een mailtje aan administratie@kampenpartners.nl. Naast o.a. vrolijke bumperstickers, sfeervolle ansichtkaarten en gratis tickets voor het Stedelijk Museum Kampen bevat de koele tas ook een wenskaart. Wenskaart De ontvangers kunnen met de wenskaart uit de koeltas aangeven hoe zij de gemeente Kampen willen ontdekken. Zoals de burgemeester in zijn welkomsbrief schrijft: “Geef aan wat uw wens is en wij gaan er alles aan doen om dit mogelijk te maken.” Te denken valt onder meer aan abseilen van een hoogtepunt in Kampen, een dag meelopen met de brandweer, politie of vuilnisman of romantisch dineren met Miss of Mister Kampen. Daarnaast mag je zelf ook wensen bedenken en indienen via www.wenseninkampen.nl.Op sleeptouw Naast dit nieuwe initiatief kunnen mensen ook nog steeds mee op sleeptouw met ervaren Kampenaren. Ze gaan dan samen wandelen, fietsen of steppen langs plekken die voor hen leuk of interessant zijn. Zo leren ze hun omgeving en de inwoners van Kampen beter kennen. Deze actie geldt ook voor mensen die een nieuwe baan in Kampen hebben gekregen. Gratis aanmelden voor deze sleeptouw tours kan via www.welkominkampen.nl. 
Lees verder

Grensoverschrijdende samenwerking: Hanzesteden – Toen en nu

Factsheet voor bestuurders

Grensoverschrijdende samenwerking: Hanzesteden – Toen en nu

In 2019 is het INTERREG-project Grensoverschrijdende samenwerking: Hanzesteden – Toen en nu begonnen. In dit project werken 14 Hanzesteden in de Duits-Nederlandse grensregio samen met als doel het toevoegen van nieuwe belevingen en het zichtbaarder maken van de Hanzesteden en hun rijke historie. Activiteiten zijn onder meer: Het realiseren van een unieke en vernieuwende fietsroute langs de deelnemende Hanzesteden. Het laten ontwikkelen van grote en kleine Hanzeproducten om de Hanzebeleving te versterken. Promotie van bovenstaande. Kennisuitwisseling. Trainingen over de Hanze, taal- en cultuurverschillen voor front office medewerkers. Zo stimuleren we ook de grensoverschrijdende samenwerking.We zijn nu ongeveer twee jaar én een coronapandemie verder. Wat heeft het project inmiddels al kunnen realiseren? De ruim 450 kilometer lange fietsroute langs de 14 verschillende Hanzesteden, die begint in het Duitse Neuss en eindigt in het Nederlandse Harderwijk, is uitgedacht en het routeboekje is klaar. Daarbij hoort ook een nieuwe website: www.hanzestedenfietsroute.nl. Langs de route willen we nog 14 muurschilderingen realiseren met een digitale animatie. We maken een luisterboek over de Hanze voor onderweg en we realiseren een aantal Hanzebelevingsborden. Naast de hoofdroute Neuss-Harderwijk takken er aan de route verschillende deellussen ‘Hanzerondjes’ aan, die het achterland verbinden aan de “Hanzeroute’’. De trainingen voor Duitse en Nederlandse front office medewerkers zijn in beide landen van start gegaan. Hieraan hebben tot nog toe ongeveer 200 mensen deelgenomen. Door dagelijkse opdrachten te maken en actief met elkaar te communiceren via een Facebookgroep leren zij hoe ze nóg beter met toeristen (uit het buurland) om kunnen gaan. Daarnaast komen ze er door de verscheidene opdrachten achter, hoe ze hun bedrijf door het inzetten van Social Media kunnen profileren. Ons doel was om aan het eind van het project 30 Hanzeproducten te laten realiseren. Er wordt ondertussen al aan 18 producten gewerkt. De tot nu toe bedachte producten zijn allemaal uniek en dragen ieder op hun eigen manier bij aan de Hanze-ervaring. Van een Hanze Escaperoom tot heus Hanzebier: voor ieder wat wils! In juli 2021 is een promotiecampagne gestart rondom de Hanzefietsroute. Welke aandachtspunten zijn er nog voor het komende jaar? Wat moet er nog gebeuren? Hoewel er al producten zijn ontwikkeld, is er nog altijd ruimte voor meer Hanzeproducten. Via deze link vindt u meer informatie over hoe de productontwikkeling en de bijkomende subsidie geregeld. De zaken omtrent de muurschilderingen (met digitale laag) gaan iets stroever dan verwacht. De ideeën voor de schilderingen zijn er, maar de 14 schilderingen moeten nog gerealiseerd worden. We starten hiermee in september als we de aanbesteding achter de rug hebben. De trainingen over de Hanze, taal- en cultuurverschillen voor de Duitse en Nederlandse front office medewerkers zullen komende maanden voortgezet worden. Aanvullend organiseren we in het najaar van 2021 en het voorjaar van 2022 een aantal uitwisselingsbijeenkomsten én er komen podcasts over de Hanze. %MCEPASTEBIN%
Lees verder

Column citymarketeer Roeland Tameling

Bedankt Geert Meijering & Bort Koelewijn!

Column citymarketeer Roeland Tameling

Zoek de verschillen: Bouwjaar: 1984. Nee, 1954. Kop vol krullen: nee. Winnaar Maestro Kampen. Allebei deelnemer. Opleiding Geschiedenis, gevolgd door een Masteropleiding gericht op politieke en socialistische filosofie vanuit de christelijke traditie.  Of waren het nou toch de studies Staats- en Bestuursrecht en Algemene Sociale Wetenschappen? Hoofdrolspeler in promotiefilmpje voor Kampen Stadsgids app. Belangrijke bijrol in ‘Code Kampen’. Christendemocraat. Lijkt verdacht veel op Christenunie. Aanstaand ex-wethouder. En aanstaand oud-burgemeester.
Lees verder

Vanaf vandaag beschikbaar!

Subsidie voor Heropeningsinitiatieven

Vanaf vandaag beschikbaar!

Verenigingen, stichtingen, organisaties en samenwerkingsverbanden kunnen (financiële) ondersteuning vragen voor het organiseren van initiatieven, activiteiten en kleine evenementen. Dit in het kader van het in mei vastgestelde Heropeningsplan waarvoor vandaag de Tijdelijke subsidieregeling Heropeningsfonds is vastgesteld. Hiermee worden activiteiten ondersteund waarmee de Kamper samenleving wordt uitgenodigd tot ontmoeten. Het weer herstellen van sociale samenhang van Kampen én het stimuleren van omzet, nieuwe leden en betrokkenheid gaan in deze subsidieregeling hand in hand.De Tijdelijke subsidieregeling Heropeningsfonds wil zoveel mogelijk onderdelen van samenleving die als gevolg van corona lange tijd geheel of gedeeltelijk gesloten waren, met elkaar verbinden. Vanuit deze verbinding wordt ruimte geboden om dingen te gaan organiseren voor de inwoners van Kampen. Bijvoorbeeld nieuwe kleine evenementen waarmee de stad weer langzaam tot leven kan komen, zowel voor inwoners als bezoekers, opendeur festiviteiten waarmee de verenigingen hun leden weer kunnen verwelkomen of een spelletjesmiddag in de dorpshuizen en wijkcentra, die na lange tijd ook weer open mogen.Het gemeentebestuur heeft eerder al € 540.000,-- ter beschikking gesteld, een tientje voor iedere inwoner, om de maatregelen uit het Heropeningsplan uit te voeren. Voor de subsidieregeling wordt € 300.000,-- uitgetrokken. Deze wordt verdeeld in 4 tranches van € 75.000,-- Een tranche duurt ongeveer vier maanden. Hiermee worden de activiteiten en de initiatieven, maar ook de aanvraagperioden uitgesmeerd tot eind 2022!We nodigen potentiele aanvragers uit de hele gemeente Kampen uit om met leuke voorstellen te komen waarmee ontmoetingen worden gestimuleerd en waaraan veel Kampenaren kunnen meedoen. Voor een voorstel kan € 500,-- tot maximaal € 5000,-- subsidie worden aangevraagd. Voor meer informatie over het aanvraagproces is het goed om de site www.heropeningsfonds.nl in de gaten te houden. Uiterlijk half juli zijn de aanvraagformulieren hierop beschikbaar. Er is bovendien hulp en overleg mogelijk over de aanvragen. De Evenementencoördinator van Kampen, zal hierbij ondersteuning bieden. De aanvragen worden beoordeeld door een team met daarin vertegenwoordigers van Cultureel Kampen (Sambiq), Kampen Partners, Welzijn Kampen en de gemeente Kampen. Als er voldoende aanvragen zijn stelt dit team wekelijks een advies op over de aanvragen. De gemeente neemt de uiteindelijke beslissing, waarna Kampen Partners de communicatie met de aanvragers weer zal oppakken.Wethouder Albert Hotland: “Op deze manier kunnen we ondernemers en organisaties snel en adequaat bedienen in hun vraag naar ondersteuning. Zo doen we er alles aan om de stad weer snel tot leven te brengen.” Wethouder Geert Meiiering vult aan: “Voor deze subsidieregeling is er intensief samengewerkt met partners in de stad. Laat dit een uitnodiging en de inspiratie zijn voor veel organisaties en ondernemingen uit de samenleving voor het nemen van initiatieven en het doen van aanvragen. Ik zal het straks als inwoner van Kampen met veel belangstelling blijven volgen! “
Lees verder

Officieel in ontvangst genomen door wethouder Geert Meijering

Toeristisch Magazine voor Kampen gelanceerd!

Officieel in ontvangst genomen door wethouder Geert Meijering

De zomer is in Kampen extra goed begonnen met de lancering van het ‘Toeristisch Magazine Kampen’. Afgelopen vrijdagmiddag 18 juni nam wethouder Geert Meijering het eerste exemplaar officieel in ontvangst. Dit nieuwe magazine wordt vanaf nu twee keer per jaar uitgegeven; in de zomer en in de winter. Poort20 en BrugMedia hebben dit inspirerende magazine ontwikkeld, in opdracht van stichting Kampen Partners.Het magazine is ontwikkeld voor toeristen en recreanten die Kampen (gaan) bezoeken én voor alle inwoners die graag willen weten wat er te doen is in de stad. Het magazine laat zien hoe mooi en hartelijk Hanzestad Kampen is, wat er allemaal te ontdekken valt op het gebied van cultureel (nautisch) erfgoed, welke evenementen er jaarlijks georganiseerd worden en hoe veelzijdig de natuurlijke omgeving is.Wethouder Geert Meijering is enthousiast over het resultaat: “Het magazine geeft niet alleen een goed overzicht van alles wat er in Kampen te doen is, maar het is ook nog eens mooi vormgegeven. Echt een plezier om te lezen! Daarnaast vind ik het op meerdere fronten een mooi voorbeeld van hoe ondernemers samenwerken om meer reuring in de stad te krijgen.”Johan van der Kolk, commercieel directeur BrugMedia: “De samenwerking met Poort20 is ontstaan tijdens de organisatie van Sail Kampen 2018 en smaakte naar meer. In 2019 kregen we de kans om het magazine ‘Heerlijk Wonen in Kampen’ samen uit te geven en nu is ook het ‘Toeristisch Magazine Kampen’ een feit.” Lucas Reinds, samen met Anja Kuipers eigenaar van Poort20: “Wij hebben veel ervaring op het gebied van het ontwikkelen van glossy magazines. Door met BrugMedia te werken ontstaat er meer slagkracht. We kunnen zo meer ondernemers bereiken om mee te doen en maken gebruik van elkaars expertise. Samen komen we hierdoor verder.”Citymarketeer Roeland Tameling voegt daaraan toe: “Op allerlei manieren zetten we ons in om de bestedingen van bezoekers aan Kampen te verhogen. Het Van Rossems-weekend was daarvan een mooi voorbeeld. En nu zetten we de volgende stap: een toeristisch magazine voor Kampen waarmee we het vrijetijdsaanbod flink in de schijnwerpers zetten. Een mooie coproductie met de makers van Poort20 en onze mediapartner BrugMedia!”Het ‘Toeristisch Magazine Kampen’ komt twee keer per jaar uit in een oplage van 10.000 exemplaren. De magazines zijn af te halen bij de ‘Tourist Info Punten’ in de stad, bij alle deelnemers en op tal van andere toeristische plekken in Kampen en in de regio.Foto: Richard Tennekes
Lees verder

Met gratis bezorgronde

Nieuwe beleefkaart Kampen en IJsseldelta

Met gratis bezorgronde

Sinds kort is de nieuwe beleefkaart Kampen en IJsseldelta beschikbaar in de webshop van Marketing Oost. De nieuwe beleefkaart staat vol met leuke activiteiten om te doen en plekken om te bezoeken in Kampen en omgeving. Op de achterkant van de kaart staan de komkaarten en bezienswaardigheden vermeld van Kampen, Hasselt, Zwartsluis en Genemuiden. Kortom, een complete beleefkaart die jullie gasten bovendien ook nog eens de weg wijst in het gebied. Bestel nu je kaartmateriaal met gratis bezorgrondeJe kunt nu handig in één keer allerlei nieuw kaartmateriaal bestellen, zodat je alles in één keer gratis bezorgd krijgt voor het zomerseizoen. Via deze link vind je een overzicht van de producten die je kunt bestellen. Het zijn zowel gratis producten als betaalde producten die je via wederverkoop aan je gasten kunt verkopen. Geef je bestelling door voor dinsdag 15 juni. In de week daarna wordt het bij je bezorgd. Meer info: Thea Paassen, 06 38 900 654 / tpaassen@ijsseldeltamarketing.nl 
Lees verder

Ga voor de WOW! beleving

Hospitality Challenge: save the date!

Ga voor de WOW! beleving

Vorig jaar organiseerden Hester Timmerman en Roeland Tameling de Social Media Challenge Kampen. En nu is het tijd voor de volgende stap. De Hospitality Challenge! Want de winkels en terrassen gaan weer open en in Duitsland worden wekelijks gratis coronatests gedaan. We verwachten dus, dat de komende zomer weer veel Nederlandse en Duitse bezoekers naar Kampen komen. En daar bereid je jezelf en je medewerkers graag op voor, of niet?Daarom starten we op maandagavond 7 juni met de Hanze Hospitality Challenge. In 30 dagen sturen we jou, je collega’s en de andere deelnemers via E-mail en Facebook dagelijks een korte huiswerkopdracht. Natuurlijk zorgen we ook voor de benodigde begeleiding tijdens deze 30 daagse uitdaging.Bij de opdrachten nemen we jullie verder mee in de wereld van gastvrijheid en in de (eigen)aardigheden van Duitse gasten. Jullie krijgen concrete opdrachten die leiden tot inspiratie en nieuwe en vooral gastvrije inzichten. Met onder meer:- Het leren creëren van de WOW! -beleving- Hoe om te gaan en in de spelen op een negatieve ervaring van de gast- Het cruciale verschil tussen gastvrijheid en GastfreundschaftDeze interactieve training is nadrukkelijk geschikt en bedoeld voor alle leidinggevenden én andere (balie-) medewerkers van:- Winkels- B&B’s en hotels- Cafés en restaurants- Culturele organisaties- Tourist Info’sEn iedereen die interesse heeft in een hartelijke ontvangst van bezoekers aan Hanzestad Kampen. Je kunt je nu al aanmelden voor de besloten Facebookgroep via https://www.facebook.com/groups/hanzehospitalitychallenge, nadere info volgt. Je mag ook bellen of mailen met Roeland via 06-17453490 / r.tameling@kampenpartners.nl. Deze challenge wordt gratis aangeboden dankzij steun van de Europese Unie (INTERREG-project) aan de veertien Hanzesteden die in het kader van dit project samenwerken:• Deventer • Doesburg • Elburg • Harderwijk • Hasselt • Hattem • Kampen • Maasbommel • Zutphen • Zwolle • Emmerich-am-Rhein • Kalkar • Wesel • NeussBij dit Interreg-project zijn de partners zoals in de afbeelding weergegeven betrokken.
Lees verder

Test hartelijkheid binnenstadsondernemers Kampen

Gezocht: mystery visitors aan de binnenstad van Kampen

Test hartelijkheid binnenstadsondernemers Kampen

Kampen Partners zoekt mensen die als ‘mystery guest’ winkels en horecazaken willen bezoeken. Om de gastvrijheid en toegankelijkheid van de binnenstad te testen en feedback te verzamelen waarmee de stad nog hartelijker voor iedereen kan worden. Aanmelden kan via www.mysteryvisitorsaanmelden.nl. RapportcijfersInitiatiefnemer Roeland Tameling vertelt: “het is de bedoeling dat je minstens twee winkels of horecazaken in de binnenstad bezoekt en daar goed kijkt naar de klantvriendelijkheid van het personeel en andere dingen die een zaak hartelijk maken. Je vult een scoreformulier in en geeft concrete complimenten en tips waar de ondernemer mee verder kan. Zo help je mee met onze ambitie de hartelijkste Hanzestad van de wereld te worden!”.Coronaproof in de zomerIn verband met de coronamaatregelen heeft de organisatie ervoor gekozen de bezoeken te spreiden over een periode van juli tot en met september. Zo kan iedereen op eigen gelegenheid de geselecteerde bedrijven bezoeken. Na afloop worden de uitkomsten verzameld en gepresenteerd aan de deelnemende mystery visitors en ondernemers.BeloningIedereen die zich inschrijft via www.mysteryvisitorsaanmelden.nl en vervolgens twee rapportages volgens de instructies van Kampen Partners inlevert, ontvangt een Kampen Kado bon en uitnodiging voor de feestelijke presentatie tijdens het Ontmoetingsfestival, dat in het weekend van 9 oktober plaatsvindt. “En onze grote dank voor de hulp natuurlijk!” glimlacht Tameling. Hij waarschuwt dat tijdig inschrijven nodig is: “we hebben nu al tientallen aanmeldingen en er is plaats voor maximaal 100 mystery visitors.”OrganisatieCitymarketingorganisatie Kampen Partners organiseert het project. Binnenstadsmanager Leo Hoksbergen: “we krijgen hiervoor ondersteuning van de Stadsbeweging en de Provincie Overijssel. Daar zijn we erg blij mee, want zo werken we samen aan een vitale binnenstad. En daarnaast is iedere actie die bijdraagt aan de toegankelijkheid van Kampen hartstikke belangrijk. Het past ook goed in het programma ‘Kampen All Inclusive’, oftewel: iedereen moet mee kunnen doen in onze hartelijke Hanzestad. Ja toch?”Foto: Hartelijke ondernemers in Kampen door Richard Tennekes
Lees verder

Een overzicht van alle activiteiten

Kampen viert meivakantie

Een overzicht van alle activiteiten

De regels worden wat versoepeld en er is ook veel coronaproof te beleven in de meivakantie. Daarom heeft Kampen Partners een online overzicht gemaakt op www.meivakantiekampen.nl. Met onder meer kinderworkshops, nieuwe routes in de Kampen Stadsgids app en een gratis werkboekje voor scholieren in het kader van 4 en 5 mei.Lopen, fietsen of met de autoOp de website staan verschillende nieuwe fiets- en wandelroutes, maar ook meer informatie over de IJOV Auto-puzzeltocht die kan worden gereden van 27 april tot en met 1 mei tussen 09:00 en 18:00 uur. En in de app Kampen Stadsgids staan twee vernieuwde beeldenroutes langs hedendaagse kunst in de gemeente Kampen. Daarmee fiets je door de wijken en het buitengebied of loop je door de binnenstad van Kampen en ontdek je alle kunst in de openbare ruimte. Er zijn allerlei leuke weetjes aan de beeldenroutes toegevoegd.Herdenken en vierenVoor de schoolgaande jeugd liggen gratis werkboeken over de Tweede Wereldoorlog klaar bij Intertoys. Hierin staat een wandeling langs 20 locaties in de stad waaraan interactieve opdrachten gekoppeld zijn. Op deze manier blijven de scholieren aangehaakt bij ‘herdenken en vieren’ rond 4 en 5 mei. En ze worden aangespoord om na te denken over de dilemma’s van leven in oorlogstijd.Het terras op of..?De terrassen mogen vanaf woensdag 28 april weer open. Gasten kunnen hier terecht tussen 12:00 en 18:00 uur. Op het horecaplein de Plantage, aan het water bij de IJssel of in één van de historische straatjes van de stad. Wie bij het afrekenen zijn of haar Kampen Kadobon inlevert bij de horecaondernemers in de binnenstad ontvangt 25% meerwaarde. Voor de actievelingen staan er op www.meivakantiekampen.nl daarnaast volop alternatieven: van citygolf tot een rondje Zalkerveer, van knapzakwandelingen tot een drive-in aardbeienkas.
Lees verder

Privacy statement Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners.

Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden.
Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site.
Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media