Nieuws

Met gratis bezorgronde

Nieuwe beleefkaart Kampen en IJsseldelta

Met gratis bezorgronde

Sinds kort is de nieuwe beleefkaart Kampen en IJsseldelta beschikbaar in de webshop van Marketing Oost. De nieuwe beleefkaart staat vol met leuke activiteiten om te doen en plekken om te bezoeken in Kampen en omgeving. Op de achterkant van de kaart staan de komkaarten en bezienswaardigheden vermeld van Kampen, Hasselt, Zwartsluis en Genemuiden. Kortom, een complete beleefkaart die jullie gasten bovendien ook nog eens de weg wijst in het gebied. Bestel nu je kaartmateriaal met gratis bezorgrondeJe kunt nu handig in één keer allerlei nieuw kaartmateriaal bestellen, zodat je alles in één keer gratis bezorgd krijgt voor het zomerseizoen. Via deze link vind je een overzicht van de producten die je kunt bestellen. Het zijn zowel gratis producten als betaalde producten die je via wederverkoop aan je gasten kunt verkopen. Geef je bestelling door voor dinsdag 15 juni. In de week daarna wordt het bij je bezorgd. Meer info: Thea Paassen, 06 38 900 654 / tpaassen@ijsseldeltamarketing.nl 
Lees verder

Ga voor de WOW! beleving

Hospitality Challenge: save the date!

Ga voor de WOW! beleving

Vorig jaar organiseerden Hester Timmerman en Roeland Tameling de Social Media Challenge Kampen. En nu is het tijd voor de volgende stap. De Hospitality Challenge! Want de winkels en terrassen gaan weer open en in Duitsland worden wekelijks gratis coronatests gedaan. We verwachten dus, dat de komende zomer weer veel Nederlandse en Duitse bezoekers naar Kampen komen. En daar bereid je jezelf en je medewerkers graag op voor, of niet?Daarom starten we op maandagavond 7 juni met de Hanze Hospitality Challenge. In 30 dagen sturen we jou, je collega’s en de andere deelnemers via E-mail en Facebook dagelijks een korte huiswerkopdracht. Natuurlijk zorgen we ook voor de benodigde begeleiding tijdens deze 30 daagse uitdaging.Bij de opdrachten nemen we jullie verder mee in de wereld van gastvrijheid en in de (eigen)aardigheden van Duitse gasten. Jullie krijgen concrete opdrachten die leiden tot inspiratie en nieuwe en vooral gastvrije inzichten. Met onder meer:- Het leren creëren van de WOW! -beleving- Hoe om te gaan en in de spelen op een negatieve ervaring van de gast- Het cruciale verschil tussen gastvrijheid en GastfreundschaftDeze interactieve training is nadrukkelijk geschikt en bedoeld voor alle leidinggevenden én andere (balie-) medewerkers van:- Winkels- B&B’s en hotels- Cafés en restaurants- Culturele organisaties- Tourist Info’sEn iedereen die interesse heeft in een hartelijke ontvangst van bezoekers aan Hanzestad Kampen. Je kunt je nu al aanmelden voor de besloten Facebookgroep via https://www.facebook.com/groups/hanzehospitalitychallenge, nadere info volgt. Je mag ook bellen of mailen met Roeland via 06-17453490 / r.tameling@kampenpartners.nl. Deze challenge wordt gratis aangeboden dankzij steun van de Europese Unie (INTERREG-project) aan de veertien Hanzesteden die in het kader van dit project samenwerken:• Deventer • Doesburg • Elburg • Harderwijk • Hasselt • Hattem • Kampen • Maasbommel • Zutphen • Zwolle • Emmerich-am-Rhein • Kalkar • Wesel • NeussBij dit Interreg-project zijn de partners zoals in de afbeelding weergegeven betrokken.
Lees verder

Test hartelijkheid binnenstadsondernemers Kampen

Gezocht: mystery visitors aan de binnenstad van Kampen

Test hartelijkheid binnenstadsondernemers Kampen

Kampen Partners zoekt mensen die als ‘mystery guest’ winkels en horecazaken willen bezoeken. Om de gastvrijheid en toegankelijkheid van de binnenstad te testen en feedback te verzamelen waarmee de stad nog hartelijker voor iedereen kan worden. Aanmelden kan via www.mysteryvisitorsaanmelden.nl. RapportcijfersInitiatiefnemer Roeland Tameling vertelt: “het is de bedoeling dat je minstens twee winkels of horecazaken in de binnenstad bezoekt en daar goed kijkt naar de klantvriendelijkheid van het personeel en andere dingen die een zaak hartelijk maken. Je vult een scoreformulier in en geeft concrete complimenten en tips waar de ondernemer mee verder kan. Zo help je mee met onze ambitie de hartelijkste Hanzestad van de wereld te worden!”.Coronaproof in de zomerIn verband met de coronamaatregelen heeft de organisatie ervoor gekozen de bezoeken te spreiden over een periode van juli tot en met september. Zo kan iedereen op eigen gelegenheid de geselecteerde bedrijven bezoeken. Na afloop worden de uitkomsten verzameld en gepresenteerd aan de deelnemende mystery visitors en ondernemers.BeloningIedereen die zich inschrijft via www.mysteryvisitorsaanmelden.nl en vervolgens twee rapportages volgens de instructies van Kampen Partners inlevert, ontvangt een Kampen Kado bon en uitnodiging voor de feestelijke presentatie tijdens het Ontmoetingsfestival, dat in het weekend van 9 oktober plaatsvindt. “En onze grote dank voor de hulp natuurlijk!” glimlacht Tameling. Hij waarschuwt dat tijdig inschrijven nodig is: “we hebben nu al tientallen aanmeldingen en er is plaats voor maximaal 100 mystery visitors.”OrganisatieCitymarketingorganisatie Kampen Partners organiseert het project. Binnenstadsmanager Leo Hoksbergen: “we krijgen hiervoor ondersteuning van de Stadsbeweging en de Provincie Overijssel. Daar zijn we erg blij mee, want zo werken we samen aan een vitale binnenstad. En daarnaast is iedere actie die bijdraagt aan de toegankelijkheid van Kampen hartstikke belangrijk. Het past ook goed in het programma ‘Kampen All Inclusive’, oftewel: iedereen moet mee kunnen doen in onze hartelijke Hanzestad. Ja toch?”Foto: Hartelijke ondernemers in Kampen door Richard Tennekes
Lees verder

Een overzicht van alle activiteiten

Kampen viert meivakantie

Een overzicht van alle activiteiten

De regels worden wat versoepeld en er is ook veel coronaproof te beleven in de meivakantie. Daarom heeft Kampen Partners een online overzicht gemaakt op www.meivakantiekampen.nl. Met onder meer kinderworkshops, nieuwe routes in de Kampen Stadsgids app en een gratis werkboekje voor scholieren in het kader van 4 en 5 mei.Lopen, fietsen of met de autoOp de website staan verschillende nieuwe fiets- en wandelroutes, maar ook meer informatie over de IJOV Auto-puzzeltocht die kan worden gereden van 27 april tot en met 1 mei tussen 09:00 en 18:00 uur. En in de app Kampen Stadsgids staan twee vernieuwde beeldenroutes langs hedendaagse kunst in de gemeente Kampen. Daarmee fiets je door de wijken en het buitengebied of loop je door de binnenstad van Kampen en ontdek je alle kunst in de openbare ruimte. Er zijn allerlei leuke weetjes aan de beeldenroutes toegevoegd.Herdenken en vierenVoor de schoolgaande jeugd liggen gratis werkboeken over de Tweede Wereldoorlog klaar bij Intertoys. Hierin staat een wandeling langs 20 locaties in de stad waaraan interactieve opdrachten gekoppeld zijn. Op deze manier blijven de scholieren aangehaakt bij ‘herdenken en vieren’ rond 4 en 5 mei. En ze worden aangespoord om na te denken over de dilemma’s van leven in oorlogstijd.Het terras op of..?De terrassen mogen vanaf woensdag 28 april weer open. Gasten kunnen hier terecht tussen 12:00 en 18:00 uur. Op het horecaplein de Plantage, aan het water bij de IJssel of in één van de historische straatjes van de stad. Wie bij het afrekenen zijn of haar Kampen Kadobon inlevert bij de horecaondernemers in de binnenstad ontvangt 25% meerwaarde. Voor de actievelingen staan er op www.meivakantiekampen.nl daarnaast volop alternatieven: van citygolf tot een rondje Zalkerveer, van knapzakwandelingen tot een drive-in aardbeienkas.
Lees verder

Deel je activiteit!

Meivakantie = Uit in Kampen!

Deel je activiteit!

Beste vrijetijdsondernemers van Kampen,De meivakantie komt eraan. Veel mag niet, maar sommige dingen kunnen wel. Een ding is zeker: heel, heel veel mensen die in de omgeving van Kampen wonen of vakantie vieren hebben dan tijd om leuke dingen te doen. Daar gaan we ze natuurlijk een handje bij helpen! Hoe? - Kampen Partners maakt een landingspagina op www.meivakantiekampen.nl - Kampen Partners plaatst een paginagrote advertentie in de Brug- En natuurlijk zetten we onze bekende online campagnekanalen in, van Facebook en Instagram tot Twitter en Google Mijn Bedrijf!Maar…. Dan hebben we wel content nodig! Dus: stuur vóór 17 april een linkje naar de activiteit/het vermaak/de attractie die jullie aan recreanten in Kampen tijdens de meivakantie (1 tot en met 16 mei) aanbieden. Dan regelen wij gratis extra aandacht voor jullie.Graag gedaan!Met hartelijke Hanzegroet,Roeland Tamelingp.s. Heb je geen internetpagina met je aanbod? Stuur dan je tekst en een rechtenvrije foto via mail naar me.
Lees verder

En massaal opgepakt door de media

Deurbel met Geluid van Kampen was dus echt geen grap

En massaal opgepakt door de media

Eind maart werd bekend, dat voor onze actie met gratis deurbellen op www.doemijdiedeurbel.nl nog maar 12 bestellingen waren ontvangen. Daarmee dreigde ons plan om in Kampen op 1 april deurbellen te bezorgen in Kampen in het water te vallen. Dat nieuws is door de regionale en landelijke media massaal opgepakt. Met als gevolg dat er 31 maart bijna 1.000 aanmeldingen in onze mailbox zaten! Dat zijn veel meer bestellingen dan deurbellen. Want daarvan hadden we er een paar honderd. Daarom hebben we meteen extra deurbellen gekocht. Maar die moeten nog wel geleverd en ingesteld worden met het Geluid van Kampen. En dat betekent dat de mensen die wel besteld hebben, maar nog geen deurbel hebben ontvangen nog een klein beetje geduld moeten hebben. Ze zijn inmiddels via e-mail op de hoogte gesteld. En voor de mensen die het nog steeds niet geloven: check deze links ☺ https://www.destentor.nl/kampen/burgemeester-brengt-gratis-deurbellen-met-kamper-tune-rond~aa1426e7/ https://www.rtvoost.nl/nieuws/1531139/Burgemeester-Kampen-verrast-inwoners-met-speciale-deurbel-Ik-zet-gelijk-op-Facebook-dat-het-geen-grap-is?fbclid=IwAR1i5179zH7dYietJP4T-nO69crnty26BPbjjzRgV_DEe2tNqf0We9yhPYk  https://www.nporadio5.nl/fragmenten/openhuis/0c9f3b23-1383-4a13-a7b9-abcbc8199a78/2021-03-30-in-kampen-kampen-ze-met-een-overschot-aan-deurbellen-wie-maakt-ze-los https://rtvoo.st/bG9W https://www.nporadio1.nl/nos-radio-1-journaal/onderwerpen/74585-2021-03-30-kampen-blijft-mogelijk-zitten-met-honderden-gratis-deurbellen https://www.nporadio2.nl/janwillemstartop/gemist/uitzendingen/1214963/2021-03-31 https://www.destentor.nl/video/burgemeester-brengt-gratis-deurbellen-met-kamper-tune-rond~p213716
Lees verder

Bestel snel die bel!

Sympathieke deurbelactie loopt in de soep op 1 april

Bestel snel die bel!

Op 1 april zou Kampen gratis deurbellen met een speciaal ‘geluidslogo’ uitdelen uit aan haar bewoners. Maar omdat iedereen denkt dat het een grap is meldt zich niemand aan. De stad dreigt te blijven zitten met een groot aantal deurbellen.Omdat in de lente de maatregelen versoepeld zouden worden, bedacht de stad een mooi cadeau voor Kampenaren om de visite straks weer hartelijk welkom te heten. Bij het aanbellen klinkt uit de bellen het geluid van Kampen: een uniek geluidslogo ontworpen voor de Hanzestad.Via Facebook kunnen bewoners zich aanmelden voor een gratis bel, maar men blijft maar denken dat het een grap is. Twee jaar geleden hield Kampen Koeienverkiezingen op 1 april; een evenement dat ook geen grap bleek te zijn.Citymarketeer Roeland Tameling: “Het leek ons leuk om weer iets origineels te doen op 1 april. Iets wat net als de Koeienverkiezingen twee jaar geleden een grap lijkt, maar wat wel gewoon plaatsvindt. 1 aprilgrappen die geen grap blijken te zijn is een mooie traditie. Maar helaas gelooft nu echt niemand dat ze een gratis deurbel met het geluid van Kampen cadeau krijgen.”Het gaat nu om honderden deurbellen, en als het even tegenzit nog veel meer. Tameling: "We proberen nu de tweede levering uit China nog af te bellen, anders blijven echt met honderden deurbellen zitten. Tot donderdag zetten we nu nog alles op alles om mensen enthousiast te krijgen voor onze deurbel met het Kamper geluid. En anders moeten we ze misschien op 1 mei nog maar een keer weggeven.”De mensen die zich aanmelden krijgen de bel thuisbezorgd. En de eerste 10 bellen worden op 1 april gebracht door burgemeester Bort Koelwijn. En dat is geen grapje.www.doemijdiedeurbel.nl
Lees verder

Verslag online meeting Kampen Partners

Terugblik Opening Toeristisch Seizoen Kampen 2021

Verslag online meeting Kampen Partners

Op 22 maart organiseerde Kampen Partners een online meeting voor vrijetijdsondernemers. Hieraan deden 30 deelnemers mee.  Tijdens de sessie kwamen onder meer de volgende zaken aan de orde: De bijzondere expositie van Christie van der Haak die wordt gehouden in het Stedelijk Museum Kampen. Zie je kansen voor samenwerking? Neem dan contact op met Jolanda Slurink.  Ze heeft ook nog een vraag aan ons: welke winkelier/ondernemer heeft spiegels te leen?  We hebben voor de tentoonstelling ‘Nouveau Deco’ 3 spiegels nodig; gewone niet vervormende spiegels, zonder geslepen rand. En ook liefst zonder lijst. Formaat 45 tot 50 cm breed en 220 tot 300 cm hoog. Door de spiegels krijg je het idee dat er nog een ruimte is.  Zie bijgevoegde voorbeeld.” De ontwikkelingen bij de BOK (Binnenstads Ondernemers Kampen), kijk op www.bok-online.nl voor meer informatie. De kansen die het nieuwe recreatiepark Roggebot biedt voor ondernemers in Kampen. Olivier Smit is contactpersoon vanuit Europarcs en Roeland Tameling zet een werkgroepje op voor concrete invulling van de goede voornemens. Vanuit Kampen Partners werden de aanwezigen daarnaast bijgepraat over onder meer: De bijna gratis vlaggen van Kampen, je kunt nog tot 26 maart je bestelling doorgeven! Het initiatief om Nederlanders in de voetsporen van de Van Rossems te ontvangen De website www.doemijdiedeurbel.nl  De kans om vanaf 6 april mee te doen met de Social Media Challenge o.l.v. Hester Timmerman En verder zijn er afspraken gemaakt over o.a: Onderzoek naar een slogan voor Kampen met de BOK  Inspelen met verblijfsaccommodaties op de nieuwe Hanze fietsroute De Fotowedstrijd #lenteindeijsseldelta met Quintus De podcast Terloops De premièredatum van de speelfilm Code Kampen Het project ‘Toerist in eigen achtertuin’ En nog veel meer…. Kortom: er was weer veel te beleven en er zijn volop wetenswaardigheden uitgewisseld. Heb je naar aanleiding hiervan vragen, suggesties of opmerkingen? Schroom niet en neem contact op met Roeland Tameling via r.tameling@kampenpartners.nl / 06-17453490.Fotobijschrift: Ontwerp zaal Stedelijk Museum Kampen, onder constructie - ©Christie van der Haak
Lees verder

Doe je mee?

Een rondje 'waar of niet waar'

Doe je mee?

Beste mensen,  Na de spelletjes die we met elkaar aan tafel deden met zijn allen, kwam in coronatijd de online pub quiz. En nu gaan we een stap verder. De krantenkwis! In deze column leg ik een aantal meerkeuzevragen aan jullie voor. En de vraag is natuurlijk iedere keer: welke van deze beweringen is WEL of NIET waar? Ik beloof je dat in alle vragen een kern van ernst zit én dat de goede antwoorden bekend worden gemaakt op www.facebook.com/hanzestadkampen. De mensen die de meeste antwoorden goed hebben zonder te Googlen krijgen eeuwige roem en mogen zich een jaar lang Krantenkwis Koning(in) van Kampen noemen. We gaan van start! Welke van de onderstaande vier beweringen is NIET waar? De Belg Polydoor Lippens was in 1850 de uitvinder van het trilmechanisme voor de elektrische bel, de trilschel. Gio Lippens (Hoensbroek, 10 juli 1958) is een Nederlands sportverslaggever en afstammeling van Polydoor Lippens. In 2021 publiceerde Gio Lippens samen met de Vlaamse televisiecommentator José De Cauwer het boek Surplace. Dit boek is uitgegeven door Volt. Nederland is het eerste land waar Volt door weet te dringen tot het nationale parlement. Welke van de onderstaande vier beweringen is WEL waar? Tegen het einde van de 19e eeuw werd de elektrische deurbel of inductie-schel uitgevonden. Een telefoon met intercomsysteem aan de voordeur noemt men een parlafoon. in de allereerste aflevering van de Vlaamse TV-serie Samson en Gert maakte buurman Jaap Mengelmoes de deurbel stuk Buurman Jaap Mengelmoes (uit Samson en Gert) werd gespeeld door de Nederlander Stef Bos. Welke van de onderstaande vier beweringen is WEL waar? Het geluidmerk van Kampen is geproduceerd door Jan Willem Klein Willink en Matthijs Duringhof van SongBird Het geluid van Kampen is te horen in de trein van Zwolle naar Kampen Kampen is de eerste stad van Nederland met een eigen ‘brand sound’ Met het geluid wil Kampen haar profilering als Hatelijke Hanzestad aan het Water versterken Welke van de onderstaande vier beweringen is NIET waar? Het Geluid van Kampen is supersnel te installeren op je Iphone met de online instructies op www.kampenpartners.nl  Burgemeester Koelewijn heeft het Geluid van Kampen als ringtone op zijn telefoon Op 1 april worden er honderden deurbellen met het geluid van Kampen uitgedeeld Roeland heeft een TikTok filmpje met het Geluid van Kampen bij zijn eigen voordeur online gezet Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden en wie zichzelf mag kronen tot Krantenkwis Koning(in) van het jaar. Wordt vervolgd! Hartelijke groet, Roeland Tameling p.s. Toch nog even iets zakelijks… In de komende maanden organiseren we samen met Hanzesteden Marketing een serie Hanze Challenges. Daarmee willen we ondernemers en instellingen faciliteren om meer te doen met hun Hanze DNA. De eerste challenge gaat met name over de inzet van sociale media om klanten te werven en te houden. Een beetje vergelijkbaar met de Social Media Challenge Kampen uit september vorig jaar dus.  Heb je de social media challenge in 2020 gemist? Ga dan NU in de herkansing! Meld je aan voor de challenge die start met een online kick-off op 30 maart. Kijk voor meer info op www.kampenpartners.nl. 
Lees verder

Meer doen met het Hanze DNA

Hanze Challenges van start

Meer doen met het Hanze DNA

In de komende maanden organiseren we met Hanzesteden Marketing een serie Hanze Challenges. Daarmee willen we ondernemers en instellingen faciliteren om meer te doen met hun Hanze DNA.  De eerste challenge gaat met name over de inzet van sociale media om klanten te werven en te houden. Een beetje vergelijkbaar met de Social Media Challenge Kampen uit september vorig jaar dus.  Heb je de social media challenge in 2020 gemist? Ga dan NU in de herkansing! Meld je aan voor de challenge die start met een online kick-off op 30 maart. Kun je die datum niet? Ga dan in de herkansing op 6 april. In de interactieve kick off op 30 maart staan we stil bij het Hanze verleden van de desbetreffende stad, Duitse versus Nederlandse bezoekers, we vertellen iets over gastvrijheid en social media en gaan in op het vervolgtraject. 30 dagen lang krijgen jullie super korte opdrachten voorgeschoteld. Te beginnen met een maand lang de challenge “Social media in jouw Hanzestad”. Deze training is er voor Hanzeaten die hun bedrijf beter willen profileren op social media. De eerste kick off van de social media in jouw Hanzestad challenge wordt georganiseerd vanuit Doesburg. Ook iedereen die vanuit de gemeente Kampen wil kan daaraan deelnemen.  Direct aanmelden kan via https://www.toerismevan.nl/doesburg-hanze-social-media-en-hospitality-challenges/. Doen!
Lees verder

Stel de ringtone van je telefoon in op Kampen!

Versterk het merk Kampen met je telefoon

Stel de ringtone van je telefoon in op Kampen!

Vorig jaar heeft Kampen haar eigen melodie gekregen, waarmee we ook laten hóren dat we een hartelijke Hanzestad aan het water zijn. We willen jou vragen om mee te helpen dat geluid van Kampen nog bekender te maken. Stel de ringtone van je telefoon in op Kampen! In de trein, in de film… en op je telefoon Het merkgeluid van Kampen is vanaf nu via Intranet beschikbaar als download voor je mobiele telefoon. Ook burgemeester Koelewijn gebruikt dit geluid als ringtone voor zijn mobieltje. Daarnaast is het geluid te horen in de trein van Zwolle naar Kampen, dankzij een strategische samenwerking met vervoersmaatschappij Keolis. En het geluid wordt verwerkt in de speelfilm ‘Code Kampen’, die naar verwachting later dit jaar in première gaat. Geluid van Kampen Kampen is niet de eerste stad met haar eigen ‘brand sound’, zoals dat in vaktermen heet, maar wel de enige die het geluid ook serieus gebruikt om haar merkbeleving te versterken. Speciaal voor Kampen heeft sound branding bureau BLCKBRD uit Utrecht op basis van het DNA en de positionering van Kampen als ‘hartelijke Hanzestad aan het water’ het geluid van Kampen ontwikkeld. Sinds vorig jaar zijn deze via www.kampenpartners.nl/huisstijl gratis beschikbaar om te gebruiken als wachttoon van telefooncentrales, oefenstuk voor muziekles en achtergrondmuziek in winkels. Kampen Partners Deze merkactivatie campagne is een initiatief van de stichting Kampen Partners, die verantwoordelijk is voor de citymarketing van Kampen. Wij vragen we je vriendelijk maar dringend om ook de ringtone op je telefoon in de hartelijke Hanzestand te zetten. Alvast bedankt daarvoor!
Lees verder

Een gezellig Kamper deuntje als de deurbel gaat!

Gratis deurbellen met Kamper geluid

Een gezellig Kamper deuntje als de deurbel gaat!

Bij honderden mensen gaat deze lente een nieuw belletje rinkelen achter de voordeur. De stad Kampen geeft begin volgende maand gratis deurbellen weg met een unieke sound: het geluidslogo van Kampen.  Sinds 2020 heeft Kampen een eigen geluidslogo, dat onder andere al te horen is in de trein van Zwolle naar Kampen (en terug). Dit muziekje hebben geluidstechnici weten te vangen in een deurbel. Kampenaren kunnen straks hun visite ontvangen met een geluid dat past bij hun hartelijke Hanzestad. Het geluidslogo beluisteren kan al via doemijdiedeurbel.nl. En vanaf 1 april kunnen geïnteresseerden gratis eigenaar worden van de bijzondere deurbel. Op de Facebookpagina van Hanzestad Kampen is vanaf eind maart te lezen hoe men een gratis bel kan bemachtigen. Er is een beperkt aantal beschikbaar, en de deurbellen zijn niet in de verkoop. “Straks als de maatregelen weer wat versoepeld worden en we mogen weer visite ontvangen dan is het extra fijn om verwelkomd te worden met een Kamper geluid als je aanbelt”, aldus initiatiefnemer Roeland Tameling.  
Lees verder

Privacy statement Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners.

Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden.
Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site.
Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media